فروش سهام شرکت لبخندکاغذی

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Tv,a sihl av;j gfokn ;hybd , tv,a sihl xgh , tv,a ishl lunk xgh , tv,a sihl ala xgh , tv,a sil xgh , tv,a sil av;j xgh , tv,a sihl xgh , tv,a sihl lunk xgh , tv,a sihl ;hvohki xgh , tv,a sihl \hghda’hi xgh , tv,a sihl vdthkdvd xgh , tv,a sihl ;hvohki tvH,vd xgh , tv,a sihl ala xgh , tv, aishl bodvi lunk xgh , ,h,h’bhvd sihl xgh , ,h’bhvd av;j xgh , ,h’bhvd lunk xgh , ,h’bhvd ,h’bhvd sihl ;hvohki xgh , ,h’bhvd sihl luhnk xgh , ,h’bhvd sihl \hghda’hi xgh , ,h’bhvd sihl vdthdkvd xgh , ,h’bhvd sihl ,h’bhvd av;j xgh , ,h’bhvd j,gdn ;kkni ala xgh , ,h’bhvd hljdhc lunk xgh , ,h’bhvd hljdhc ;hvohki xgh , ,h’bhvd vdthdkvd xgh , ,h’bhvd , avh;j lunk xgh , avh;j nv lunk xgh , luhnk xghs shvk , lunk xgh , av;j , sihl xgh , tv,a sl xgh h clunk xgh , tv,a sil xgh hc av;j tuhg nv wkuj xgh , av;j xgh , sihl av;jihd xgh , sihl luhnk xgh , sihl ;hvohki ihd xgh , sihl vdthdkvd xgh , sihl fhcv’hkd gfokn ;hybd , ovdn sihl xgh , ovdn sihl lunk xgh , ovdn sihl ;hvohki xgh , ovdn sihl a;vjidh xgh , ovdn sihl vdthdkvd xgh , ovdn sihl \hghda’hi xgh , ovdn sihl av;jihd tuhg nvwkuj xghSvlhdi ‘bhvd nv av;j xgh , svlhdi ‘bhvd n vlunk xgh , svlhdi ‘bhvd nv ;hvohki xgh , ovdn ;hvohki xgh ,  lahv;j nv lunk xgh , avh;j n vlunk xgh , lahv;j n v;vhphki xgh ,. Svlhdi ;hvohki xgh , svlhdi lunk xgh , svlhdi sihl xgh ,svlhdi sihl ala xgh , svlhdi lunk xgh

اعتبار پیشنهاد سرمایه گذاری طبق نودار فوق الذکر مخصوص سرمایه گذاری مقدماتی می باشد و سرمایه گذار نسبت به اورده خود طبق نمودار و بازده زمانی مشخص شده تا 48 برابر آورده خود افزایش ارزش قطعی  توسط حمایت مستقیم شرکت خواهد داشت

اعتبار این پیشنهاد از تاریخ درج این دعوت 3 ماه می باشد 

فروش فوری و محدود 1 الی 15 درصد سهام شرکت لبخند کاغذی ( سهامی خاص )

شرکت لبخند کاغذی بازرگانی سهامی خاص با موضوع واردات و صادرات کالا ، دارای دانش کامل استخراج ، فرآوری و استحصال طلا و فعال در صنعت معادن طلا می باشد این شرکت درحال مذاکره با سرمایه گذاران خارجی جهت تامین سرمایه مورد نیاز احداث کارخانه فرآوری طلا  در معدن طلا بخش خصوصی می باشد ، لذا با توجه به رفع تحریم ها و همچنین شرایط اقتصادی کشور در آینده نزدیک این مهم مهیا شده و در حال حاضر جهت جذب سرمایه گذاراصلی خارجی یا داخلی و کلان به سرمایه گذار مقدماتی و اولیه با هدف جذب سرمایه گذار اصلی نماید .

لذا این شرکت  قصد دارد از تاریخ درج این مطلب به مدت دوماه ( اعتبار این پیشنهاد  از تاریخ انتشار 3 ماه میباشد Sunday, May 16, 2021 - یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) سهام خود را از یک درصد الی 15 درصد به شکل ابتدا واگذاری به شکل وکالت بلا عذل و سپس بعد از عقد قرارداد و طی تشریفات ثبت در شرکت به شکل رسمی نیز ثبت نماید .

نیاز این شرکت در این مرحله تامین سرمایه مقدماتی با هدف فعالیت در جذب سرمایه گذاری اصلی و کلان است .

سهام شرکتهای فعال در صنعت طلا منافع بسیار و غیر قابل مقایسه با آورده سرمایه گذار برای مشارکت کننده در برخواهد داشت .

نیاز فعلی و مقدماتی :

غیر نقدی :

  • ایجاد دفتر کار تشریفات در تهران ( برج ها ) از متراژ 200 الی 350 متر مربع
  • ملک مسکونی در مناطق یک تهران 100 الی نهایتا 200 متر ( فول )
  • خودرو آفرود 2 دستگاه
  • خودرو تشریفات سرمایه گذار یک دستگاه
  • خودرو اداری سازمانی پارس یا ال نود 5 دستگاه
  • بیل مکانیکی یک دستگاه
  • کامیون یک دستگاه
  • نقدینگی ( محدود ) قابل مذاکره

 شماره تماس : 09016650528 – تهران : 02166374239 – مشهد 05137665005

واتساپ : 09120933277

لطفا پیشنهدات خود را از طریق شماره واتساپ یا تماس تلفنی اعلام بفرمائید .

 دعوت به سرمایه گذاری اصلی و کلان ( لطفا کلیک کنید )

 

خواص و کاربردهای طلا

طلا از چگال‌ترین عناصر در بین فلزات و هادی خوب گرما و الکتریسته است که در میان عناصر بالاترین چکش‌خواری را دارد. تنها 28 گرم از آن می‌تواند ورقه‌ای در حدود 17 متر مربع ایجاد کند.

سادگی استخراج طلا و کار با آن، عدم خوردگی و سیاه نشدن، در کنار شکل زیبای این فلز سبب شد تا از اولین فلزاتی باشد که نظر انسان را به خود جلب کرده است. نمونه‌هایی از آثار قدیمی از روم باستان و آشوریان از گذشته به ما رسیده است. این فلز همچنان در صنعت جواهرسازی و دکوراسیون کاربرد دارد.

کیفیت و خواص ویژه این فلز سبب شده تا به یکی از اصلی‌ترین مواد برای مبادله کالا و خدمات تبدیل شود. این فلز همانند نقره، به صورت شمش یا سکه در جریان‌های پولی دولت‌ها و اقتصاد جهانی معامله می‌شود. استفاده از طلا به عنوان پشتوانه‌ای در کنار اسکناس در اقتصاد قرن 19 رایج بود به طوریکه از 1870 تا جنگ جهانی اول به عنوان یک استاندارد پولی در اقتصاد مطرح بود. با وجود حذف این فلز به عنوان پول رایج در سال 1970،‌ همچنان در حدود 45 درصد از ذخایر بانک‌های مرکزی در دنیا را شامل می‌شود. دولت‌ها از این فلز برای حفظ ارزش دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. این فلز ارزشمند همچنان در اقتصاد جهانی و در بین دولت‌ها به عنوان روشی برای تبادلات مالی در نظر گرفته می‌شود.

ارزش

طلا مانند فلزات پُر ارزش دیگر با سیستم توزین تروی سنجیده می‌شود و در صورت آلیاژ با سایر فلزات از اصطلاح carat برای مشخص کردن مقدار طلای موجود با عیار 24 ( که طلای خالص است ) استفاده می‌شود. ( در ایران بیشتر از مثقال برای معاملات بازار طلا استفاده می‌شود و برای آلیاژهای طلا از میزان عیار اسفاده می‌شود که عیار 24 طلای خالص می‌باشد).

در طول تاریخ از طلا برای پشتیبانی پول و در سیستمی تحت عنوان پایه طلا استفاده می‌شد که در این سیستم ، یک واحد از پول رایج معادل مقدار معینی طلا بود. مدت زیادی ارزش طلا توسط آمریکا برای هر اونس تروی 20,62 دلار تعیین شد، اما در سال 1934 ارزش طلا 35،00 دلار برای هر اونس تروی تثبیت شد.

به سبب بحران طلا در 17 مارس 1968 طرح نرخ‌گذاری دوگانه ایجاد شد که طبق آن برای تثبیت ارزش بین‌المللی ، طلا همچنان به قیمت سابق 35،00 دلار در هر اونس تروی باقی ماند، اما قیمت آن در بازار خصوصی اجازه نوسان یافت؛ این سیستم نرخ‌گذاری دوگانه در سال 1975 هنگامی‌که نرخ طلا اجازه نوسان یافت، متوقف شد. از سال 1968 نرخ طلا در بازار آزاد نوسان شدیدی یافت، بطوری‌که در ژانویه 1980 به 620 دلار در هر اونس تروی رسید، اما تا ژانویه 1990 قیمت آن به 410 دلار در هر اونس تروی کاهش یافت.

گاهی اوقات ، مالکیت طلا به خاطر نقشی که بعنوان پشتوانه پول دارد، محدود و یا ممنوع می‌شود. در آمریکا مالکیت خصوصی طلا جز بصورت جواهر و سکه بین سالهای 1933 و 1975 ممنوع شده بود. چون طلا مدت زمان بسیار طولانی ارزش خود را حفظ کرده است، بعنوان یک سرمایه‌گذاری مشهود اغلب به‌صورت بخشی از یک سهام نگهداری می‌شود.

چون طلا ارزش خود را حتی هنگامیکه پول بی‌پشتوانه بی‌ارزش می‌شود حفظ می‌کند، بنابراین مخصوصا" در زمان ناتوانی یا تورم دید مورد نیاز است.

قراردادهای آینده برمبنای داد و ستد جاری طلا در COMEX ( محل خرید و فروش کالا ) است که شعبه ای از بازار بورس نیویورک ( New York Mercantile Exchange ) می‌باشد و پیش‌بینی قیمت طلا و سایر کالاها در آینده در این مکان انجام می‌گیرد.

کاربردها

  • طلای خالص برای استفاده‌های عادی بسیار نرم هستند، لذا برای استحکام آن ، با نقره و مس آلیاژ می‌سازند.

  • در بسیاری از کشورها از طلا و بسیاری از آلیاژهای آن در جواهرات و ضرب سکه و نیز بعنوان شاخصی برای مبادلات پولی استفاده می‌شود.

  • به‌علت هدایت الکتریکی خوب و مقاومت آن در برابر فرسایش و سایر ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی این عنصر، از اواخر قرن بیستم طلا بعنوان فلز صنعتی مهمی به حساب آمده است.

  • طلا عملکرد مهمی در رایانه ، تجهیزات ارتباطی ، موتور هواپیمای جت و فضاپیماها و بسیاری محصولات دیگر دارد.

  • هدایت الکتریکی خوب طلا و مقاومت آن در برابر اکسیداسیون موجب کاربرد وسیع آن برای آبکاری سطح اتصال دهنده‌های الکتریکی شده است تا اتصالی خوب با مقاومت کم تضمین شود.

  • طلا همانند نقره می‌تواند با جیوه ، ملغمه محکمی را تشکیل دهد که گاهی از آن برای پر کردن دندان استفاده می‌شود.

  • اخیرا" طلای کلوئیدی ( ذرات یک بیلیونیم طلا ) که محلولی کاملا رنگی می‌باشد، برای مصارف بیولوژیکی و پزشکی در آزمایشگاههای زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین برای رنگ طلائی روی سرامیکها قبل از پختن در کوره استفاده می‌شود.

  • از اسید Chlorauric در عکاسی برای پررنگ کردن تصویر نقره‌ای استفاده می‌شود.

  • Disodium aurothiomalate برای درمان روماتیسم مفصلی بکار می‌رود؛ (درون عضله وارد می‌شود).

  • از ایزوتوپ Au-198 ( با نیمه عمر 2,7 روز ) برای درمان برخی سرطانها و بیماریهای دیگر استفاده می‌شود.

  • طلا بعنوان یک ماده بیولوژیکی که امکان پوشش بوجود می‌آورد، کاربرد دارد و باید آنرا بوسیله میکروسکوپ الکترونی ( scanning electron microscope ) مشاهده نمود.

  • طلا اغلب نماد بهترین و والاترین دستاوردها می‌باشد. یک مدال طلا مانند روبان آبی ، بهترین پاداش در بازیهای المپیک و بسیاری از رقابتهای دیگر است.

  • چون طلا منعکس کننده خوبی برای هر دو نور مادون قرمز و نور ساکن است، بعنوان لایه محافظ سطح بسیاری از ماهواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تاریخچه

طلا ( از واژه سانسکریت Jval ؛ آنگلوساکسون gold ؛ لاتین aurum که همگی به معن طلا هستند ) را از دوران باستان شناخته و به ارزش بالای آن پی بردند. هیروگلیف مصری از 2600 قبل از میلاد این فلز را توصیف کرده و در کتاب عهد عتیق بارها به طلا اشاره شده است. زمان زیادی است که طلا یکی از گران‌قیمت‌ترین فلزات به حساب آمده و قیمت آن در تاریخ ، معیار بسیاری از پولهای رایج می‌باشد ( تحت عنوان پایه طلا شناخته می‌شود ).

از طلا بعنوان نمادی برای پاکی ، ارزش ، سلطنت و مخصوصا" نقشهایی که ترکیبی از این ویژگیها است استفاده می‌شود. نخستین هدف کیمیاگران ، تولید طلا از سایر مواد مانند سرب بود، اگرچه کیمیاگران هرگز موفق به این کار نشدند. گیمیاگران نشانه طلا را دایره و نقطه‌ای در وسط می‌دانند و همچنین نشان ستاره شناسی هم هست.

در بسیاری از مسابقات به نفر اول مدال طلا ، به نفر دوم نقره و به نفر سوم برنز جایزه می‌دهند. بیشترین مقدار طلا در جهان در بانک مرکزی دولت فدرال آمریکا وجود دارد. در طی قرن نوزدهم هر جا ذخایر بزرگ طلا کشف می‌شد، هجوم طلا رخ می‌داد. از جمله هجوم طلای کالیفرنیا ، کلرادو ، اتاگو ، استرالیا ، Black Hills و کلوندایک.

پیدایش

طلا بخاطر سکون شیمیایی نسبی که دارد، بیشتر بصورت فلز محلی و ندرتا" به شکل تکه‌های بزرگ یافت می‌شود، اما معمولا" بصورت ذرات بسیار ریزی در برخی مواد معدنی ، رگه‌های کوارتز ، سنگ لوح ، صخره های دگردیسی و رسوبات آبرفتی که از این منابع سرچشمه گرفته‌اند، دیده می‌شود. طلا بطور گسترده ای پراکنده شده و بیشترهمراه کوارتز یا پیریت است و در کانی‌های پتزیت ، کالاوریت و سیلوانیت با تلوریم ترکیب شده است.

این عنصر با روشهای بهره برداری از رسوبات دارای طلا از رسوبات جدا می‌شود. آفریقای جنوبی منبع تقریبا" 2,3 ذخائر طلای جهان است ( منابع موجود در داکوتای جنوبی و نوادا دو سوم طلای مصرفی آمریکا را تامین می‌کنند ). طلا را با استفاده از سیانور ، آمالگام و گداختن از کانی‌ها خارج می‌کنند.

پالایش این فلز اغلب بوسیله الکترولیز تحقق می‌یابد. این فلز در آب دریا و بر حسب مکان نمونه برداری بین 0،1 تا 2 میلی‌گرم در تن یافت می‌شوند، لذا تا سال 1383 هیچ روش مفیدی برای بازیافت طلا از آب دریا ابداع نشده است. اگرچه طلا در صنعت و هنر بسیار مهم است، این عنصر وضعیت منحصر به فردی نسبت به تمامی کالاها دارد و آن ، حفظ ارزش خود در دراز مدت می‌باشد.

 

 

 

All intellectual and material rights of this site belong to the LABKHAND KHAGHAZI company ( LAKAGOLD). Any copying is subject to obtaining a written permission or mention of the company's name

Please publish modules in offcanvas position.